Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Ogólne informacje
❄ Gdzie znajdę regulamin wystawców i inne dokumenty?
❄ Czy muszę mieć zakupiony bilet, żeby zgłosić się jako wystawca?
❄ Jestem spoza polski, czy mogę zgłosić stoisko?
❄ Czy muszę być pełnoletni, by zgłosić stoisko?
❄ Czy muszę prowadzić działalność gospodarczą, by zgłosić stoisko?
❄ Czy muszę posiadać zaświadczenie z KRK, by zgłosić stoisko?
❄ Czy mogę dzielić stoisko z inną osobą? Czy mogę “przygarnąć” znajomego wystawcę, gdy jego stoisko zostało odrzucone?
❄ Czy będąc helperem mogę być jednocześnie wystawcą?
Zgłaszanie stoiska
❄ Nie widzę opcji zgłoszenia stoiska w systemie, dlaczego?
❄ W jaki sposób przyjmowane są stoiska?
❄ Jakie są rodzaje stoisk, które można zgłosić?
❄ Chcę być jednocześnie wystawcą i twórcą atrakcji – jak to zrobić?
❄ Popełniłem błąd w zgłoszeniu stoiska, co zrobić?
❄ Muszę zrezygnować z wystawiania się na remconie, co zrobić?
Stoisko
❄ Jakie wyposażenie oferuje organizator? czy mogę przywieźć własne wyposażenie / meble / stół?
❄ Jakie są dokładne wymiary stołów?
❄ Co zapewnia mi Organizator Festiwalu?
❄ Jakie są obowiązki Wystawcy w trakcie Festiwalu?
❄ Czy na Festiwalu Remcon dozwolona jest sprzedaż bootlegów oraz produktów wykonanych przy pomocy generatywnej sztucznej inteligencji?
❄ Czy mogę używać reklamy / plakatów / rollupów z grafikami stworzonymi przy użyciu generatywnej sztucznej inteligencji?
❄ Czego nie mogę sprzedawać na swoim stoisku?
❄ Czy jest możliwość odbioru identyfikatora oraz podpisania umowy w czwartek przed wydarzeniem?
❄ Czy na moim stoisku będzie dostęp do prądu / wody?
❄ Czy będę miał czas na rozstawienie stoiska przed rozpoczęciem festiwalu i na złożenie po jego zakończeniu?
❄ W jakich godzinach strefa wystawców i gastronomiczna są otwarte dla uczestników?
❄ Czy dostępna jest osobna toaleta dla wystawców?
Płatności i dokumenty
❄ Ile kosztuje wystawienie stoiska na remconie?
❄ Jakie są formy płatności za stoisko?
❄ Do kiedy należy opłacić stoisko?
❄ Czy wystawca ma obowiązek przyjmować tzw. “walutę konwentową”?
❄ Czy mogę podpisać umowę w sposób elektroniczny?
❄ Jestem wystawcą, który nie posługuje się językiem polskim – w jakim języku będę komunikować się z organizatorem? w jakim języku podpiszę umowę?
❄ Zgłaszam stoisko grupowe / w parze z innym wystawcą, czy po akceptacji możemy otrzymać osobne faktury?
Pojazdy i przesyłki
❄ Czy mogę zostawić samochód na terenie EXPO?
❄ Czy jest możliwość wykupienia karnetu parkingowego na czas wydarzenia?
❄ Czy mogę wjechać na teren AMBEREXPO, by rozładować samochód?
❄ Od kiedy mogę wysyłać swoje paczki na teren AMBEREXPO?
Jeśli w poniższym FAQ nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na:
Wystawcy
wystawcy@remcon.pl