PL FlagGB Flag

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Ogólne informacje

❄ Gdzie znajdę regulamin wystawców i inne dokumenty?

❄ Czy muszę mieć zakupiony bilet, żeby zgłosić się jako wystawca?

❄ Jestem spoza polski, czy mogę zgłosić stoisko?

❄ Czy muszę być pełnoletni, by zgłosić stoisko?

❄ Czy muszę prowadzić działalność gospodarczą, by zgłosić stoisko?

❄ Czy muszę posiadać zaświadczenie z KRK, by zgłosić stoisko?

❄ Czy mogę dzielić stoisko z inną osobą? Czy mogę “przygarnąć” znajomego wystawcę, gdy jego stoisko zostało odrzucone?

❄ Czy będąc helperem mogę być jednocześnie wystawcą?

Zgłaszanie stoiska

❄ Nie widzę opcji zgłoszenia stoiska w systemie, dlaczego?

❄ W jaki sposób przyjmowane są stoiska?

❄ Jakie są rodzaje stoisk, które można zgłosić?

❄ Chcę być jednocześnie wystawcą i twórcą atrakcji – jak to zrobić?

❄ Popełniłem błąd w zgłoszeniu stoiska, co zrobić?

❄ Muszę zrezygnować z wystawiania się na remconie, co zrobić?

Stoisko

❄ Jakie wyposażenie oferuje organizator? czy mogę przywieźć własne wyposażenie / meble / stół?

❄ Jakie są dokładne wymiary stołów?

❄ Co zapewnia mi Organizator Festiwalu?

❄ Jakie są obowiązki Wystawcy w trakcie Festiwalu?

❄ Czy na Festiwalu Remcon dozwolona jest sprzedaż bootlegów oraz produktów wykonanych przy pomocy generatywnej sztucznej inteligencji?

❄ Czy mogę używać reklamy / plakatów / rollupów z grafikami stworzonymi przy użyciu generatywnej sztucznej inteligencji?

❄ Czego nie mogę sprzedawać na swoim stoisku?

❄ Czy jest możliwość odbioru identyfikatora oraz podpisania umowy w czwartek przed wydarzeniem?

❄ Czy na moim stoisku będzie dostęp do prądu / wody?

❄ Czy będę miał czas na rozstawienie stoiska przed rozpoczęciem festiwalu i na złożenie po jego zakończeniu?

❄ W jakich godzinach strefa wystawców i gastronomiczna są otwarte dla uczestników?

❄ Czy dostępna jest osobna toaleta dla wystawców?

Płatności i dokumenty

❄ Ile kosztuje wystawienie stoiska na remconie?

❄ Jakie są formy płatności za stoisko?

❄ Do kiedy należy opłacić stoisko?

❄ Czy wystawca ma obowiązek przyjmować tzw. “walutę konwentową”?

❄ Czy mogę podpisać umowę w sposób elektroniczny?

❄ Jestem wystawcą, który nie posługuje się językiem polskim – w jakim języku będę komunikować się z organizatorem? w jakim języku podpiszę umowę?

❄ Zgłaszam stoisko grupowe / w parze z innym wystawcą, czy po akceptacji możemy otrzymać osobne faktury?

Pojazdy i przesyłki

❄ Czy mogę zostawić samochód na terenie EXPO?

❄ Czy jest możliwość wykupienia karnetu parkingowego na czas wydarzenia?

❄ Czy mogę wjechać na teren AMBEREXPO, by rozładować samochód?

❄ Od kiedy mogę wysyłać swoje paczki na teren AMBEREXPO?

Jeśli w poniższym FAQ nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na:

Wystawcy

wystawcy@remcon.pl
email